Specjalista/Specjalistka
ds. sprawozdawczości i raportowania
Umowa o pracę 15 000 - 18 000 brutto / mies.
Kontrakt B2B 17 000 - 20 000 netto (+ VAT) / mies.
- Lokalizacja: Łódź/Warszawa
- Tryb: hybrydowy
- Wymiar pracy: pełny etat
- Umowa: UoP/B2B
- Doświadczenie: senior/ekspert
(+5 lat)
🚀 Jakie będą Twoje zadania?
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnych z międzynarodowymi standardami rachunkowości (IFRS/GAAP).
- Przygotowywanie raportów zarządczych i analiz finansowych na potrzeby zarządu i audytorów.
- Analiza rentowności projektów, kosztów operacyjnych i przychodów.
- Monitorowanie wskaźników KPI związanych z platformą inwestycyjną.
- Nadzór nad pracą Księgowej, oraz delegowanie jej zadań i kontrola ich realizacji.
- Koordynacja przepływu danych finansowych pomiędzy spółkami zależnymi.
- Zapewnienie zgodności z lokalnymi regulacjami finansowymi i podatkowymi w różnych krajach.
- W ramach współpracy z działem prawnym, monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sprawozdawczości finansowej i ich implementacja.
- Wraz z działem prawnym zapewnienie zgodności międzynarodowych sprawozdań finansowych z lokalnymi przepisami w krajach, w których działają spółki zależne.
- Przygotowywanie dokumentacji oraz współpraca z zewnętrznymi audytorami oraz instytucjami podatkowymi.
- Dostarczanie danych do budżetowania, prognoz finansowych i planowania strategicznego.
- Rozwijanie procedur wewnątrzfirmowych związanych z finansami i księgowością, oraz pomoc we wdrażaniu systemu ERP Odoo, w szczególności modułów raportowania i finansowych.

🫡 Dołącz do nas jeśli:
- Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze sprawozdawczości finansowej i/lub raportowania.
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1+
- Bardzo dobrze znasz standardy rachunkowości międzynarodowej (IFRS/GAAP).
- Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła).
- Potrafisz biegle posługiwać się narzędziami ERP, oraz potrafisz wdrażać i dostosowywać moduły finansowe do potrzeb organizacji (preferowane Odoo, SAP, Oracle).
- Jesteś biegły/a w posługiwaniu się narzędziami do analizy danych i raportowania (np. Excel, Power BI, Tableau).
- Potrafisz zarządzać zespołem i delegować zadania, i jesteś otwarty/a na rozwój w kierunku Managera działu Finansów i Księgowości.
- Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
- Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
- Możesz się określić jako osobę otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
- Twoja elastyczność i zdolność adaptacji stoi na wysokim poziomie.
- Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i pracą, oraz priorytetyzować zadania.
- Jesteś doświadczony/a w koordynowaniu projektów wdrożeniowych.
- Odznaczasz się wysokim poziomem etyki zawodowej.
- Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów/ekonomii - DODATKOWY ATUT
- Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) -DODATKOWY ATUT
- Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi/Warszawy nie stanowi dla Ciebie problemu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.
- Płatne dni wolne od świadczenia usług.
- Biuro usytuowane w centrum Łodzi/Warszawy, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.
- Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).
- Możliwość świadczenia usług hybrydowo.
- Elastyczny tryb pracy.
- Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.
- Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą🙂
- Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.
- Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.
- Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.
- Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.
- Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych
💡Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
01
CV screening
Sprawdzimy, czy Twoje doświadczenie i umiejętności spełniają nasze wymagania. Otrzymasz informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
02
Rozmowa
telefoniczna z HR
telefoniczna z HR
Ewelina skontaktuje się z Tobą, aby omówić Twoje dotychczasowe doświadczenie i oczekiwania. W zależności od potrzeby sprawdzi również Twój angielski. Wspólnie pogadacie o tym, co jest dla Ciebie ważne w pracy.
03
Zadanie
rekrutacyjne
rekrutacyjne
Jeśli rozmowa wypadnie pozytywnie, otrzymasz krótkie zadanie do wykonania.
04
Spotkanie
z managerem
i zespołem
z managerem
i zespołem
Zaprosimy Cię na rozmowę z managerem i członkiem zespołu, aby opowiedzieć o codziennej pracy i omówić szczegóły.
05
Oferta
i współpraca
i współpraca
Jeśli obie strony będą zainteresowane, złożymy Ci ofertę. Po jej akceptacji dołączysz do naszego zespołu.