Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy

Umowa o pracę 10 000 - 14 000 brutto / mies.
Kontrakt B2B 12 000 - 16 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Lokalizacja: Łódź/Warszawa
  • Tryb: hybrydowy
  • Wymiar pracy: pełny etat
  • Umowa: UoP/B2B
  • Doświadczenie: mid/senior
Aplikuj

🚀 Jakie będą Twoje zadania?

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o Rachunkowości).
  • Monitorowanie poprawności danych księgowych i ich zgodności z wymogami międzynarodowymi (IFRS/GAAP).
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami podatkowymi.
  • Monitorowanie zmian w przepisach i ich implementacja.
  • Udział w procesie wdrażania systemu ERP Odoo, w szczególności modułów księgowych.
  • Przygotowywanie raportów księgowych i zestawień na potrzeby zarządu oraz audytów.
  • Księgowanie transakcji i dokumentów.
  • Wystawianie faktur dla klientów.
  • Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej.
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
  • Przygotowywanie przelewów bankowych.
  • Dekretowanie dokumentów.
  • Rozliczanie wyciągów bankowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych.
  • Dostarczanie danych do raportów przygotowywanych przez Specjalistę ds. Sprawozdawczości i Raportowania.
  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Współpraca z zewnętrznymi instytucjami (również zagranicznymi), takimi jak urzędy skarbowe, biura rachunkowe czy audytorzy.
Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Aplikuj

🫡 Dołącz do nas jeśli:

  • Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w dziale księgowości.
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2+
  • Dobrze znasz standardy rachunkowości międzynarodowej (IFRS/GAAP).
  • Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła).
  • Miała/eś okazję dobrze poznać narzędzia ERP oraz wiesz jak po nich się poruszać (preferowane Odoo, SAP, Oracle).
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel/Google Sheets.
  • Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
  • Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
  • Możesz się określić jako osobę otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
  • Twoja elastyczność i zdolność adaptacji stoi na wysokim poziomie.
  • Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i pracą, oraz priorytetyzować zadania.
  • Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów - DODATKOWY ATUT
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) - DODATKOWY ATUT
  • Miałaś/eś okazję uczestniczyć w procesie wdrażania systemu księgowego do struktur organizacji. - DODATKOWY ATUT
  • Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.

Co możemy Ci zaoferować?

💡Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

01
CV screening
Sprawdzimy, czy Twoje doświadczenie i umiejętności spełniają nasze wymagania. Otrzymasz informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
02
Rozmowa
telefoniczna z HR
Ewelina skontaktuje się z Tobą, aby omówić Twoje dotychczasowe doświadczenie i oczekiwania. W zależności od potrzeby sprawdzi również Twój angielski. Wspólnie pogadacie o tym, co jest dla Ciebie ważne w pracy.
03
Zadanie
rekrutacyjne
Jeśli rozmowa wypadnie pozytywnie, otrzymasz krótkie zadanie do wykonania.
04
Spotkanie
z managerem
i zespołem
Zaprosimy Cię na rozmowę z managerem i członkiem zespołu, aby opowiedzieć o codziennej pracy i omówić szczegóły.
05
Oferta
i współpraca
Jeśli obie strony będą zainteresowane, złożymy Ci ofertę. Po jej akceptacji dołączysz do naszego zespołu.