Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Umowa o pracę 10 000 - 14 000 brutto / mies.
Kontrakt B2B 12 000 - 16 000 netto (+ VAT) / mies.
- Lokalizacja: Łódź/Warszawa
- Tryb: hybrydowy
- Wymiar pracy: pełny etat
- Umowa: UoP/B2B
- Doświadczenie: mid/senior
🚀 Jakie będą Twoje zadania?
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o Rachunkowości).
- Monitorowanie poprawności danych księgowych i ich zgodności z wymogami międzynarodowymi (IFRS/GAAP).
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami podatkowymi.
- Monitorowanie zmian w przepisach i ich implementacja.
- Udział w procesie wdrażania systemu ERP Odoo, w szczególności modułów księgowych.
- Przygotowywanie raportów księgowych i zestawień na potrzeby zarządu oraz audytów.
- Księgowanie transakcji i dokumentów.
- Wystawianie faktur dla klientów.
- Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej.
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Przygotowywanie przelewów bankowych.
- Dekretowanie dokumentów.
- Rozliczanie wyciągów bankowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych.
- Dostarczanie danych do raportów przygotowywanych przez Specjalistę ds. Sprawozdawczości i Raportowania.
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami (również zagranicznymi), takimi jak urzędy skarbowe, biura rachunkowe czy audytorzy.

🫡 Dołącz do nas jeśli:
- Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w dziale księgowości.
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2+
- Dobrze znasz standardy rachunkowości międzynarodowej (IFRS/GAAP).
- Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła).
- Miała/eś okazję dobrze poznać narzędzia ERP oraz wiesz jak po nich się poruszać (preferowane Odoo, SAP, Oracle).
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel/Google Sheets.
- Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
- Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
- Możesz się określić jako osobę otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
- Twoja elastyczność i zdolność adaptacji stoi na wysokim poziomie.
- Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i pracą, oraz priorytetyzować zadania.
- Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów - DODATKOWY ATUT
- Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) - DODATKOWY ATUT
- Miałaś/eś okazję uczestniczyć w procesie wdrażania systemu księgowego do struktur organizacji. - DODATKOWY ATUT
- Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.
- Płatne dni wolne od świadczenia usług.
- Biuro usytuowane w centrum Łodzi, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.
- Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).
- Możliwość świadczenia usług hybrydowo.
- Elastyczny tryb pracy.
- Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.
- Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą z Łodzi i nie tylko 🙂
- Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.
- Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.
- Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.
- Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.
- Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.
💡Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
01
CV screening
Sprawdzimy, czy Twoje doświadczenie i umiejętności spełniają nasze wymagania. Otrzymasz informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
02
Rozmowa
telefoniczna z HR
telefoniczna z HR
Ewelina skontaktuje się z Tobą, aby omówić Twoje dotychczasowe doświadczenie i oczekiwania. W zależności od potrzeby sprawdzi również Twój angielski. Wspólnie pogadacie o tym, co jest dla Ciebie ważne w pracy.
03
Zadanie
rekrutacyjne
rekrutacyjne
Jeśli rozmowa wypadnie pozytywnie, otrzymasz krótkie zadanie do wykonania.
04
Spotkanie
z managerem
i zespołem
z managerem
i zespołem
Zaprosimy Cię na rozmowę z managerem i członkiem zespołu, aby opowiedzieć o codziennej pracy i omówić szczegóły.
05
Oferta
i współpraca
i współpraca
Jeśli obie strony będą zainteresowane, złożymy Ci ofertę. Po jej akceptacji dołączysz do naszego zespołu.