Office & HR Assistant

Umowa Zlecenia 5 200 - 6 000 brutto / mies.
Kontrakt B2B 5 800 - 7 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Lokalizacja: Łódź
  • Tryb: hybrydowy
  • Wymiar pracy: pełny etat
  • Umowa: UZ/B2B
  • Doświadczenie: junior/mid
Aplikuj

🚀 Jakie będą Twoje zadania?

  • Zajmowanie się codziennymi zadaniami związanymi z pracą w biurze i jego obsługą oraz zapewnianie ogólnego wsparcia administracyjnego.
  • Trzymanie pieczy nad zaopatrzeniem biura, oraz planowanie i realizowanie niezbędnych zakupów.
  • Organizowanie wyjść firmowych i wyjazdów integracyjnych, oraz opracowywanie i zarządzanie innymi działaniami przyczyniającymi się do tworzenia pozytywnego środowiska pracy.
  • Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług (np. firma sprzątająca, usługi konserwacyjne itp.).
  • Obsługa korespondencji oraz telefonu biurowego.
  • Zarządzanie terminarzem - planowanie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych itp.
  • Organizacja podróży służbowych - rezerwacja biletów, hoteli i transportu dla pracowników podróżujących w celach służbowych.
  • Dbałość o przepływ faktur w firmie oraz o zachowanie porządku w dokumentacji.
  • Trzymanie pieczy nad porządkiem w biurze.
  • Obsługa i zarządzanie benefitami pracowniczymi.
  • Wsparcie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych oraz procesu onboardingu od strony administracyjnej.
  • Wsparcie w opracowywaniu, wdrażaniu oraz optymalizowaniu pozostałych procesów HR w firmie.
  • Pomoc w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej oraz utrzymywaniu jej w porządku.
Office & HR Assistant
Aplikuj

🫡 Dołącz do nas jeśli:

  • Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem oraz priorytetyzować zadania.
  • Posługujesz się językiem angielskim pozwalającym na przeprowadzenie swobodnej rozmowy w tym języku (B1+).
  • Chcesz rozwijać się w kierunku Office Manager/ka lub Specjalist(k)a ds. HR / Specjalist(k)a ds. rekrutacji.
  • Jesteś komunikatywnym team playerem, ale potrafiącym skupić się też na pracy solo.
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace.
  • Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
  • Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
  • Posiadasz status studenta - DODATKOWY ATUT
  • Praca hybrydowa (w związku z charakterem stanowiska obowiązuje przewagą pracy stacjonarnej) z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.

Co możemy Ci zaoferować?

💡Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

01
Screening CV
Sprawdzimy, czy Twoje doświadczenie i umiejętności spełniają nasze wymagania. Otrzymasz informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
02
Spotkanie online
Zaprosimy Cię na rozmowę z Managerką działu HR & Office, aby opowiedzieć o codziennej pracy i omówić szczegóły.
03
Oferta
i współpraca
Jeśli obie strony będą zainteresowane, złożymy Ci ofertę. Po jej akceptacji dołączysz do naszego zespołu.